Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z działaniem strony i subskrypcją.
Czy muszę odnawiać subskrypcję?
Nie, sama się odnowi, nic nie musisz robić. W momencie zakupu tylko raz podajesz numer swojej karty, później co miesiąc opłata będzie pobierana automatycznie. Nie przechowuje danych Twojej karty – robi to Stripe, szanowana na całym świecie firma obsługująca płatności.
Nie widzę filmów ?
W pierwszej kolejności sprawdź na swoim koncie czy masz aktywną subskrypcję i członkostwo.
Jeżeli subskrypcja i członkostwo wyglądają ok, to sprawdź na innej przeglądarce oraz w innej sieci. Zdarza się, że sieci firmowe blokują część zasobów.
Trzecia rzecz, którą możesz zrobić to CTRL+F5 albo otworzenie strony w incognito, czasami się zdarza, że coś się w cache’u zapisze i wyświetli Ci stan sprzed zalogowania.
Chcę zrezygnować z subskrypcji. Jak mogę to zrobić?
Zaloguj się na swoje konto i przejdź do zakładki „Subskrypcje” i anuluj swoją subskrypcję. Status „w trakcie anulowania” jest w porządku. Zmieni się na „anulowane” w momencie jak minie dzień kolejnej płatności, która się już nie wykona.
Członkostwa nie trzeba, a nawet nie należy anulować. Jeżeli anulujesz członkostwo to stracisz dostęp do treści ze skutkiem natychmiastowym nawet, jeżeli zostało Ci tam jeszcze kilka dni. Jeżeli to się jednak wydarzy, to skontaktuj się z nami mailowo na support@onlinebjj.pl.
Straciłem/straciłam kartę, którą opłacana jest subskrypcja. Jak zmienić kartę płatniczą?
Możesz to zrobić po zalogowaniu i przejściu do zakładki „Subskrypcje” i kliknięciu w przycisk „Zmień metodę płatności”.